Minyak Ikan Semulajadi Omega 3 dari Omega Guard Shaklee untuk Kesihatan Jantung

Penyakit yang berkaitan jantung adalah pembunuh senyap nombor satu pada masa kini. Tidak kira siapakah anda, ahli sukan, orang yang aktif bekerja, tidak mengira usia, kedengaran banyak betul berita kematian berkaitan dengan kesihatan jantung ni, betul?

Apakah nutrisi yang membantu dalam kesihatan jantung kita?

Asid lemak Omega-3 disyorkan oleh Persatuan Jantung Amerika untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

Omega 3 ini mencegah pembentukan plak dalam saluran darah dan mengurangkan risiko penyempitan saluran darah.

Omega 3 membantu mengurangkan lemak dalam darah (trigliserida) dan mengawal tekanan darah.

Omega 3 membantu juga dalam menurunkan kolesterol jahat.

Gambar di bawah menunjukkan kajian saintifik di mana Omega 3 bertindak dalam membantu mengurangkan risiko untuk kardiovaskular kita.



Rujukan :https://www.researchgate.net/figure/Possible-Effects-of-Omega-3-Fatty-Acids-on-Cardiovascular-Risk_fig1_265391628

Omega 3 yang selamat adalah Omega 3 yang dihasilkan secara semulajadi seperti penghasilan Omega Guard Shaklee.


Omega Guard Shaklee menjalani proses penyulingan 3 peringkat untuk memastikan bahawa tiada kandungan merbahaya yang KITA AMBIL bersama sama Omega 3 tadi yang diekstrak dari ikan laut dalam.




Penafian : Omega Guard bukanlah ubat untuk merawat penyakit jantung dan masalah kardiovaskular, tetapi nutrisi tambahan yang menambahbaik keadaan sel badan untuk jadi lebih sihat.

Kesihatan adalah harta yang sangat berharga. Sangat berbaloi mengambil supplement kesihatan yang semulajadi, selamat dan diyakini seperti Omega Guard ini untuk kesihatan jantung kita.
Ia mempunyai kajian saintifik yang tidak merosakkan sel sel dalaman badan kita seperti hati dan buah pinggang jika diambil berterusan untuk jangka masa yang lama.

Anda boleh dapatkan PENJIMATAN Bulan ini, Januari 2024, melalui promosi Omega Guard, beli dua diskaun 5%.

Jika anda memang sudah biasa mengambil Omega Guard ni sebagai supplement harian, ada promosi yang lebih menguntungkan, iaitu beli 6 percuma sebotol Omega Guard ni! Memang berbaloi, kan?




Hubungi saya, Ainul Malik di whatsapp 016-3353567 atau klik http://ainulmalik.wasap.my untuk dapatkan promo yang berbaloi ini.

Comments