Golongan 30an dah mula sakit sendi, lihat apa yang kurang dalam badan.


Sendi adalah sambungan antara dua tulang yang membolehkan anda memusingkan kepala, membengkokkan siku, menggerakkan pinggul, berjalan, melompat, dan melakukan perkara lain yang anda ingin lakukan. 

Masalahnya, apabila usia semakin meningkat, terdapat sedikit kesakitan dan keperitan yang mungkin boleh menjejaskan kehidupan anda dan menyebabkan aktiviti harian tidak selesa. Sekarang pun dah terasa semacam kan pada sendi sendi badan, ni?


Bagaimana Omega Guard boleh membantu mengurangkan kesakitan yang berlaku pada anggota badan?

1. Omega Guard menggalakkan pergerakan dan kelenturan sendi

Omega-3 bergabung bersama sel yang menghasilkan rawan sendi dan ianya membantu mengawal proses biasa untuk mengekalkan ketebalan tulang rawan pada sendi anda, bagi menghasilkan pergerakan dan kelenturan sendi yang lebih baik.

(masalah tulang rawan menipis seiring dengan usia kita)

2. Omega Guard mengurangkan keradangan

Keradangan adalah penyebab utama sakit sendi. 

Ia boleh menjejaskan sendi anda menyebabkan ia menjadi merah, bengkak dan sakit. 

Omega-3 pada Omega Guard didapati berkesan untuk menangani keradangan dengan: 

  • Membantu mengurangkan pengeluaran eikosanoid dan cytokine yang menyebabkan degradasi rawan serta mengakibatkan kesakitan pada sendi. 
  • Mengurangkan pengeluaran tandatanda keradangan yang menyebabkan keradangan.


3. Membantu mengurangkan kekejangan sendi, bengkak dan sakit

Oleh kerana fungsinya yang hebat dalam mengawal keradangan, Omega 3 pada Omega Guard didapati berupaya membantu mengurangkan kesakitan, kekejangan dan bengkak pada bahagian sendi.


4. Bertindak sebagai pelincir sendi

Pelincir sendi dihasilkan secara semulajadi oleh sel pelincir tertentu pada sendi anda. 

Omega-3 juga umpama seperti pelincir yang dipanggil cecair sinovial yang melindungi dan melincirkan sendi. 
Omega Guard membantu pergerakan sendi yang selesa. 
Nutrisi ini membolehkan sendi yang sakit dan berkeriut bergerak dengan bebas.

Ya, bayangkan pergerakan kita tiada batas walaupun usia makin meningkat hari ke hari, memudahkan kita untuk buat aktiviti rutin seharian tanpa rasa sakit

Anda boleh beriktiar dengan Omega Guard ini. Disclaimer, ia bukanlah ubat yang merawat. Ia hanyalah supplement yang diperlukan badan, kerana badan kita tidak menghasilkan Omega 3.


1) Penghasilannya semulajadi jadi tidak membahayakan kesihatan
2) Ia mengandungi spektrum lengkap Omega 3 sama seperti ikan laut dalam, jadinya, penyerapan di dalam badan lebih mudah kerana nutrisi yang menyokong lengkap
3) Ia sangat selamat kerana penyulingan 3 kali yang dilakukan memastikan tiada plumbum mahupun logam berat lain yang selalunya ada pada ikan laut dalam dapat dikeluarkan.


Gambar Omega Guard ini dihantar oleh rakan saya, Cikgu Hani yang mengerjakan HAJI pada usianya 40 tahun pada 2023 lepas. Kerja Haji tu bukan mudah sebenarnya, memerlukan kekuatan fizikal dan mental yang kuat. Walaupun usianya baru 40 tahun, tapi beliau masih memerlukan supplement tambahan untuk menyokong kesihatannya sepanjang lebih satu bulan berada di Tanah Haram.

Kita berikhtiar, semoga usaha kita untuk menjaga kesihatan ini diberkati, supaya dapatlah kita menjalankan tanggungjawab kita di bumi ini dengan sebaiknya.

Mahukan LEBIH penjimatan?

Promo Januari 2024, beli dua botol Omega Guard, anda dapat diskaun! Untung sangat. 
Bagi yang dah biasa ambil tu, jangan lepaskan peluang grab promo beli 6 botol percuma sebotol lagi, sangat berbaloi baloi!


Klik pada gambar ini dan dapatkan penjimatan yang berbaloi baloi. Tiada taranya kesihatan kita dibandingkan dengan apa juga benda di dunia.


Nakkan Omega promo? Ainul boleh cod Omega Guard mahupun vitamin yang lain di Kajang mahupun kawasan sekitar, pos juga di seluruh Malaysia.

Saya juga ada di mana mana medium media sosial, feel free untuk follow dan berhubung dengan saya ya!


Comments