6 Sebab Kenapa Minyak Ikan Omega 3 dari Omega Guard Shaklee Bagus untuk Meningkatkan Sistem Imun Anda di Musim Jangkitan Masakini

Cabaran hidup masa kini adalah masalah kesihatan. Baru minggu lepas bawa anak pergi klinik cek doktor sebab demam panas, bila masuk sekolah, terkena selsema dan batuk, pula.

Ini adalah fenomena yang perlu kita hadap zaman sekarang. Jangkitan mudah didapati di mana mana.

Berita 24 Disember 2023 yang lepas


Sistem imun yang kuat adalah kunci utama untuk menangani pelbagai cabaran kesihatan. Sebagai masyarakat yang takkan terlepas daripada fenomena ini, apa yang boleh kita buat adalah, meningkatkan ketahanan diri masing masing. Salah satu cara yang terbukti dengan kajian sains, bukan cuba cuba sahaja adalah dengan mengambil supplement.

Supplement juga da banyak jenis di pasaran. Ada yang dihasilkan mengikut manfaat viral, ada yang dihasilkan betul betul mengikuti piawaian yang diperlukan oleh keperluan tubuh badan manusia. Ada yang jenis sintetik, ada yang jenis semulajadi.

Salah satu supplement yang terbukti berkesan untuk meningkatkan imuniti badan kita, adalah Omega 3.



Omega 3 dari Omega Guard adalah supplement yang selamat kerana ia dihasilkan secara semulajadi, bukannya suplement sintetik.

Selain dari jenisnya yang semulajadi selamat ini, Omega Guard menjadi pilihan masyarakat masa kini atas 6 SEBAB utama :


1. Omega Guard melalui proses penyulingan 3 peringkat untuk memastikan bahawa logam berat dari ikan laut dalam ini disingkirkan sepenuhnya

2. Mengandungi kepekatan EPA dan DHA tinggi yang diperlukan manusia.

3. Dihasilkan dari ikan bersaiz kecil untuk mengurangkan potensi toksin yang biasa datang bersama ikan ikan besar laut dalam.

4. Diakui oleh Friends of the Sea, iaitu tidak mendatangkan kemudaratan kepada ekosistem laut dengan penangkapan besar besar ikan laut dalam

5. Mempunyai spektrum lengkap Omega 3 yang memastikan pengguna yang mengambil minyak ikan ini mendapat manfaat dan penyerapan yang bagus.

6. Mengurangkan bau dan rasa ikan asli, supaya lebih ramai yang boleh ambil minyak ikan ini tanpa rasa loya di tekak.


Menjawab persoalan bagaimana Omega Guard membantu kita untuk meningkatkan imuniti badan adalah melalui 6 cara di bawah :

1. Sumber Omega-3 Berkualiti Tinggi

Omega Guard Shaklee mengandungi omega-3 daripada sumber yang berkualiti tinggi seperti minyak ikan laut dalam yang diperolehi melalui proses penyulingan yang teliti. Ini memastikan anda mendapatkan manfaat omega-3 tanpa risiko pencemaran logam berat.

2. Meningkatkan Daya Tindak Anti-radang

Kandungan tinggi EPA dan DHA dalam Omega Guard Shaklee membantu mengurangkan keradangan dalam tubuh. Ini bukan sahaja dapat memberikan keselesaan kepada mereka yang mengalami masalah keradangan, tetapi juga membantu mengurangkan beban sistem imun.

3. Sokongan kepada Sel-sel Imun

Omega Guard Shaklee memberikan sokongan langsung kepada sel-sel imun dengan meningkatkan keupayaan mereka untuk melawan dan menangkis jangkitan. Ini adalah langkah proaktif untuk memastikan sistem imun kita sentiasa berada pada tahap optimum.

4. Menyokong Kesihatan Jantung dan Pembuluh Darah

Kesihatan jantung dan sistem imun sering berkait rapat. Omega Guard Shaklee tidak hanya meningkatkan kekuatan imun, tetapi juga memberikan sokongan kepada kesihatan jantung dan pembuluh darah, membantu anda mencapai keseimbangan kesihatan yang holistik.

5. Kelebihan Khusus Omega Guard Shaklee

Omega Guard Shaklee ini dihasilkan melalui proses penyulingan 3 peringkat yang memastikan tiada bahan bahan berbahaya masuk ke dalam badan kita bersama sama dengan minyak Omega 3 ini. Tidak banyak supplement minyak Omega lain yang mengambil berat mengenai proses ini dan menyebabkan banyak reaksi reaksi lain yang membahayakan berlaku dalam badan kita tanpa sedar. Logam berat juga mengganggu sistem badan untuk berfungsi sepenuhnya dengan baik. Ini menjadikan Omega Guard Shaklee pilihan yang bijak untuk meningkatkan imuniti dan kesihatan secara menyeluruh.

6. Pengalaman Pengguna yang Memuaskan

Banyak individu yang telah mengamalkan Omega Guard Shaklee melaporkan peningkatan yang signifikan dalam keadaan kesihatan mereka, terutama dari segi daya tahan tubuh. Pengalaman positif ini menjadi bukti betapa Omega Guard Shaklee dapat memberikan manfaat yang nyata.


Anak2 saya makan Omega kunyah2 gitu je..pop bunyi
meletup bila diorang gigit Omega tu..
Sejak ada Omega ni bila anak2 nak selsema je or batuk terus je bagi diorang
makan Omega..alhamdulillah dah lama tak bagi diorang makan ubat selsema dan ubat batuk..
Sebab Omega memang sangat2 membantu.. Tq Allah, Tq Shaklee.



Hakim lemah imun badan. Demam sampai kena warded.
Sejak dia amalkan Omega 3, Alhamdulillah tiada lagi
sesi nebulizer dan masuk wad setiap bulan.


Puan 1 : Anak saya 2,3,6,8 tahun semua makan Omega Guard setiap hari. Dari segi immunity nampak sangat beza. Especially yang ada asma. Dah 3 tahun tak warded. Kalau tak setiap bulan warded, Alhamdulillah.

Puan 2 : Ya, anak saya makan Omega dapat kutrangkan tonsilitis, jarang selsema

Puan 3: Anak anak saya sejak makan Omega jarang kena selsema


Untuk kesan jangka pendek, investment untuk supplement semulajadi ni sangat berbaloi kerana penyerapannya sangat berkesan dalam badan, sebab itulah kesannya boleh dilihat depan mata, insyaallah.

Untuk kesan jangka panjang, apatah lagi kerana ia tidak mendatangkan mudarat kepada sel badan yang lain, termasuklah buah pinggang dan hati. Apatah lagi mengurangkan kos masuk keluar wad.


Sebotol Omega Guard ni harganya RM142.50 untuk 90 kapsul. Jika anda mahukan diskaun 15%, boleh hubungi Ainul di whatsapp 0163353567, dengan potongan harga, bersama pos, sebotol Omega ini hanyalah RM124 sahaja!

Mahukan penjimatan lebih JANUARI 2024 ini, beli dua botol boleh dapat lagi penjimatan total 20% dari harga asal, ATAU, jika anda memang betul betul commit untuk tingkatkan kesihatan seisi keluarga, boleh dapatkan penjimatan beli 6 percuma sebotol lagi Omega Guard ini. Januari 2024 sahaja!

Pastikan beli yang ORIGINAL dari saya, klik gambar atau scan barcode di bawah :



Comments