Set Kurus Shaklee Cepat Berikan Kesan Yang Positif? Review Pengguna

Apa khabar semua?

Entri intermittent fasting saya sebelum ni, saya ada cerita tentang pengalaman saya sendiri yang dapat turunkan berat badan dari 64 kg ke 59 kg dalam masa 3 minggu, alhamdulillah!

Ya, saya gunakan set kurus Shaklee ni di samping IF dan juga senaman. Awal2 bagus saya cerita semua yang saya buat ini, termasuklah senaman. Sebab? Sebabnya, saya percaya yang aktiviti fizikal sangat sangat membantu juga dalam pembakaran lemak.

So. complete lah, saya buat IF, saya ambil nutrisi yang betul dan saya buat senaman untuk mengcompletekan target penurunan berat badan saya ni.



Testimoni Set Kurus Shaklee



Saya share 4 testi dari pengguna Set Kurus Shaklee ni.

1. Penurunan dari 58kg ke 49kg

Semasa 58 kg, Puan Siti Norfarahiyah mempunyai kesukaran untuk menaiki tangga dan memilih baju kesukaannya.
Alhamdulillah, beliau berjaya turunkan lebih kurang 10kg dan yang paling best, kulitnya semakin berseri dan beliau rasa lebih bertenaga.

2. Penurunan dari 68kg ke 57 kg

Selepas bersalinkan anak, Puan Norsyaheera susah untuk mendapatkan BMI yang normal. Alhamdulillah, berat badannya dapat dikurangkan sebanyak 10kg dengan set kurus Shaklee ni dan beliau terasa lebih ringan lebih bertenaga untuk menguruskan anak anak.

3. Penurunan berat badan dari 70kg ke 58kg!

Ini sangat wow! Sebelum ini, Puan Syadazatul mengalami sakit lutut dan kesusahan untuk bernafas. Beliau sangat gembira dengan kehidupan baru dan keadaan dirinya sekarang. Kulitnya pun semakin cantik, alhamdulillah.

4. Penurunan berat badan dari 85kg ke 65 kg!

Encik Micheal mengalami sakit pergelangan kaki dan kaki akibat dari berat badan yang berlebihan. Setelah mengambil set kurus Shaklee, beliau jauh nampak lebih muda dan bertenaga dengan kejayaannya menurunkan 20kg dalam 2 bulan ini, masyaallah.


0163353567, Pengedar Shaklee Kajang, Ainul Malik

Apa yang ada dalam set Kurus Shaklee ni?

1. Lecithin : membantu dalam proses pembakaran lemak

2. Protein : Cinch Shake membantu membekalkan protein yang cukup semasa proses pembakaran lemak, penurunan berat badan, intermittent fasting yang memberi tenaga berpanjangan dan membantu kita untuk tidak berlapar walaupun sedang berdiet.

Di dalam protein ni, ada Leucin yang membantu melindungi otot dari terbakar sama bersama lemak. Itu yang selalunya kita nampak orang berdiet sangat tak bermaya dan letih longlai, kerana ototnya juga sama terbakar!

Comments