Cara Pulihkan Bengkak dan Luka Pembedahan dengan Cepat melalui Polifenol

Masalah bengkak czer dan cari cara pulihkan luka pembedahan dengan cepat?


Selalu kita dengar para Doktor akan berpesan pada pesakitnya ikhtiar sembuhkan luka pembedahan dengan cepat dgn polifenol.


Kajian saintifik tentang polifenol dan penyembuhan luka pesakit diabetes, (walaupun berlainan, asasnya sama, luka : https://www.researchgate.net/figure/Polyphenols-enhance-diabetic-wound-healing-A-Impaired-wound-healing-in-diabetic_fig3_370695973)

Sebenarnya, polifenol ini adalah sejenis antioksidan.

Polifenol boleh membantu dalam proses penyembuhan luka melalui lima cara yang bermanfaat:

1. Sifat Anti-radang: Polifenol mempunyai sifat anti-radang yang dapat mengurangkan bengkak dan kemerahan di sekitar luka. Ini membolehkan proses penyembuhan berlaku dengan lebih lancar.

2. Penggalakan Pertumbuhan Sel:
Polifenol membantu dalam pembentukan sel-sel baru pada kawasan luka. Ini mempercepatkan proses penyembuhan dan membolehkan tisu baru menggantikan kawasan yang rosak.

3. Sifat Antioksidan: Polifenol dan resveratrol, sejenis polifenol berfungsi sebagai antioksidan yang dapat melindungi sel-sel dari kerosakan akibat radikal bebas semasa proses penyembuhan. Ini membolehkan sel-sel untuk membaiki diri dengan lebih efektif.

4. Pengawalan Genetik: Beberapa kajian saintifik menunjukkan bahawa polifenol dan resveratrol dapat mempengaruhi aktiviti gen yang terlibat dalam proses penyembuhan. Ini dapat mempengaruhi pelbagai proses molekul yang penting dalam penyembuhan luka.

5. Ekstra bonus, polifenol dan resveratrol ini membantu menambahkan tenaga kepada sel badan. Ia jadi booster penambahnilai kepada anda yang ambil polifenol ini untuk menambahkan tenaga luar dan dalam, yang mana masalah kelesuan, kepenatan dan stress boleh diatasi, alhamdulillah.

* Mana nak cari polifenol ini? 

Ada satu supplement, namanya Vivix diformulasikan khas mengandungi polifenol dan resveratrol ini yang produk ini telah pun dipatenkan, jadi memang tiada produk lain di dunia dapat menambahkan polifenol dan resveratrol seperti ini.

Banyak kajian sains dah dilakukan ke atas Vivix ini, yang paling besar sekali adalah Kajian Landmark dan Kajian Telomere.


Nak tahu, kajian Landmark Study ini bukan dilakukan oleh Shaklee, tapi pihak ketiga, selama dua puluh tahun! Lihatlah sendiri keputusannya dalam graf yang tertera pada rajah di atas.


Telomere Study menunjukkan bawah Vivix yang mengandungi polifenol ini mempunyai kesan yang ketara dan mendalam sehingga ke peringkat DNA! Disebabkan kesan positif ini, formulasi Vivix dan ResV telah dipatenkan, supaya tiada syarikat lain boleh meniru penghasilan dan penciptaan supplement sebegini, walau di mana ceruk dunia pun mereka berada.

 





Beruntung sangat sangat bagi mereka yang sempat grab tawaran promosi beli 6 dapat 7 ini, cumanya valid sehingga akhir Oktober 2023 sahaja, ok.


Semoga awak yang membaca artikel ini sempat grab tawaran Vivix di atas! Oh ya, begitu juga ResV, keberkesanannya adalah 30% lebih kuat berbanding Vivix yang dah sedia ada power tu.



Dapatkan promosi ini dengan klik gambar di bawah mahupun whatsapp saya, ya!Dapatkan Vitamin di sini



Comments