Masalah Penat Buat Kerja di Rumah, Coqtrol Penyelesaian Masalah Buat Surirumah.

 Tajuk macam cliche, tapi, isu penat untuk surirumah ini memang serius dan sensitif. Hei, saya tahulah, sebab saya pun suri rumah. Surirumah sepenuhnya dan saya juga memilih untuk bekerja dari rumah. Dua benda yang bagaikan langit dengan bumi.



Surirumah akan pastikan rumahnya sentiasa kemas dan cantik.

Akan pastikan pakaian seisi rumah terjaga dan tersusun.

Ha, yang paling utama untuk saya, perut setiap isi rumah penuh dan terjaga. Saya akan pastikan anak anak saya breakfast sebelum pergi ke sekolah. Mereka ni bawa bekal dan makan dalam kereta. Sempatlah sebab perjalanan dari rumah ke sekolah 20 minit. Kalau nak suruh breakfast di meja makan awal awal pagi, tak lalu katanya, masuk kereta, auto lapar, sabar je lah!

Eh, sembang pasal makan dengan saya, sampai ke sudah tak habis. Kalau join stories instagram saya, saya suka share stories makanan yang masak. Kalau tak rajin, tak up, tapi, dapur di rumah akan selalu berasap hari hari. Sama, tak kita?

Kalau nak cerita pasal bekerja dari rumah, saya akan mulakan kerja harian bermula waktu Dhuha, setelkan breakfast bersama suami, setelkan sidai baju di luar dan rutin kerja kami bermula 9.30 hinggalah 11.30 pagi, lepas tu sambung masak tengahari, dan, rutin pegang handphone di mana mana saja saya berada!

Penat, memang penat, tapi ini pilihan saya.

Sama pening macam saya bekerja di ofis dulu, cuma suasana je berbeza. Workload bertambah sebab kita setelkan kerja rumah dan kerja kitadigabungkan setiap hari.

Stress juga perlua dijaga, kalau ikutkan perasaan, boleh jadi stress terlebih. Sebab, saya bukan saja menguruskan kerja sendiri, tapi saya juga membantu usahanita usahanita yang sama nak berjaya macam saya untuk capai target income mereka.

Saya tidak pilih untuk jadi hipokrit, ok di depan, stress di belakang belakang, kerana, air muka kita mencerminkan segala galanya.

Ramai je wanita wanita berjaya di luar sana yang bekerja bertungkus lumus untuk meningkatkan taraf keluarga, mahupun ada yang punya impian sendiri untuk mereka genggam.

Ya, saya pilih cara yang selamat untuk saya bertenang, untuk saya berstamina, untuk saya jadi produktif, untuk saya jadi sihat setiap hari.

Kalau ayah yang tak sihat, tak mengapa, sebab ada isteri yang boleh handle semua, baik dia surirumah mahupun bekerja di luar.

TAPI, kalau ibu tu yang TAK SIHAT... Haaa, siaplah!

Satu rumah akan shut down kalau situasinya berlarutan dari hari ke mingguan.

Nak nak kalau terkena jangkitan influenza ke, covid ke, yang melibatkan tak boleh nak bangun, rasa sakit kepala yang amat, tak bermaya dan akhirnya sampai ke emosi pun effect sama.

Begitulah peranan ibu atau surirumah, memang sangat sangat besar, kan. 

Salah satu cara saya ambik coqtrol, supplemen tenaga yang bantu ramai surirumah di Malaysia ni untuk bertenaga dari pagi sampai ke malam.

Tak pernah dengar? Jom kita tengok review ni.


berpantang, ubat kuat, tenaga, cepat penat, coqtrol shaklee, coq10
Tenaga bertambah, emosi ceria, susu badan pun bertambah



Apa tu Coqtrol?




1. Coqtrol adalah supplemen semulajadi yang selamat, yang menambahkan nutrisi coq10 kepada kita yang mengambilnya.

    CoQ10 adalah nutrien yang larut lemak. Dihasilkan dalam tubuh dan wujud dalam semua sel badan. Organ badan sangat perlukan CoQ10 ni untuk bekerja tanpa henti seperti jantung, hati, buah pinggang, dan pankreas dan banyak lagi.

Kalau kandungan Coq10 ni kurang, sel sel badan dan organ tadi tidak dapat bekerja dengan baik, laju dan ia mengganggu sistem tubuh kita.

Paling mudah, boleh nampak, kita jadi mudah penat.

2. Dalam Coqtrol juga mengandungi Resveratrol, sejenis fitonutrien antioksidan yang sangat sangat membantu badan kita menentang radikal bebas.

    Kenapa kena tentang radikal bebas ni? Ia datang dari stress, dari pemakanan, dari pencemaran yang menyebabkan kita mengalami penuaan tanpa sedar. Sel yang sakit akan buatkan bermacam macam masalah kesihatan berlaku dari sekecil kecil allergy sehingga ke sebesar besar penyakit yang merbahaya.

Apa Manfaat Coqtrol? 10 MANFAAT CoQtrol buat Surirumah

1. Meningkatkan stamina dan tenaga

2. mengurangkan tekanan darah secara semulajadi. 

3. Memelihara salur darah dari rosak.

4. Memelihara jantung yang sihat.

5. Membantu mencantikkan kulit, menyerikan kulit.

6. Meningkatkan kesuburan, lelaki dan wanita.

7. Menghalang serangan migrain, bukan sebagai rawatan. Merawat perlukan ubat. Kajian menunjukkan, pengambilan coqtrol ini mengurangkan kekerapan pening kepala sebanyak 30% dan 45% dewasa yang konsisten kurang alami migrain.

8. Melambatkan tanda awal Parkinson bagi mereka yang cenderung alaminya.

9. Memelihara otot. Kita selalu sakit otot kan kalau terlebih buat kerja berat seperti angkat pasu bunga berat dan sebagainya.

10. Membantu mengawal stress.

Kata kuncinya, ibu yang ceria, anak anak dan seisi keluarga akan terpelihara emosi mereka. Mereka balik rumah, rasa auranya tu sangat best, rasa "homy" dan membantu anak anak cemerlang dan progress dalam akademik dan perkembangan tumbesaran mereka.

So, jangan stress stress lagi, sebab masalah penat boleh diatasi dengan CoQtrol ini. Cubalah.

Sebarang pertanyaan boleh direct whatsapp saya di 0163353567.

Lihat penangan CoQtrol ini dalam kehidupan anda, biiznillah.









Comments