Masalah Kulit Muka Bermasalah dan Rosak, Cara Pemulihan dari Dalam Secara Sihat dan Selamat

Masalah kulit muka adalah masalah sejagat yang dialami lelaki, dan wanita, tak kira tua mahupun muda. Ada yang dah alami masalah kulit muka yang teruk akibat ketidakseimbangan hormon dalam badan. Terutamanya untuk remaja yang baru nak up katanya.

Ada yang alami masalah kulit muka akibat pemakanan. Setiap hari makan terlalu banyak makanan bergoreng dan berlemak, begitu juga yang mengandungi bermacam macam perisa dan pewarna, yang menyebabkan banyak sangat toksik berkumpul dalam badan.

Ada yang mengalami kemurungan akibat persekitaran yang tidak bersih, penggunaan alat pendingin hawa yang banyak dan juga terlalu banyak sangat terdedah di bawah cahaya matahari tanpa perlindungan luar dan dalam.

Stress juga adalah penyebab utama kulit jadi semakin kusam dan rosak.

Awak ada alami keadaan keadaan sebegini?

Ya, ianya YA untuk saya. Bermula dari masalah ketidakseimbangan hormon, membawa kepada menu pemakanan yang tidak terjaga dan juga persekitaran membuatkan masalah kulit muka saya menjadi jadi.



Alhamdulillah, sejak saya konsisten ambil kolagen dan Vitamin C, kulit muka saya semakin kurang bermasalah. Rupanya kolagen (nama Shaklee : Collagen dan Vitamin C ni nutrisi yang sangat penting untuk penjagaan kulit muka kita.)



 Bagi masalah kulit muka rosak, yang membantu menganjalkan semula kulit adalah kolagen. Vitamin C pula membantu dalam penghasilan kolagen semulajadi badan dan bantu kolagen dalam badan untuk bertindak dalam keadaan yang mantap dan padu dalam menyerikan wajah dan kulit yang licin berseri.



Sebab Kolagen Shaklee berkesan kepada kulit kita.

  1. Kolagen Shaklee mengandungi ekstrak sisik ikan laut dalam, iaitu ikan Snapper  yang mempunyai ketahanan dan kualiti kolagen yang tinggi, sesuai dengan penyesuaiannya untuk berada di bawah dalam laut dalam tersebut.
  2. Membantu penyerapan kolagen secara berkesan ke dalam kulit kita kerana mempunyai berat molekular yang rendah, saiz molekulnya kecil, mudah untuk serapan masuk nutrisi ke membran sel kulit kita.
  3. Ditambah dengan Vitamin B2 dan B6 untuk menyokong penghasilan kolagen secara semulajadi di dalam sel.

Sebab Sustained Release Vitamin C bantu untuk keserian kulit wajah

  1. Vitamin sustained release mengandungi 500 mg askorbik asid untuk setiap tablet dan membantu tindakannya untuk sela masa yang panjang selama 5 jam di dalam badan. (teknologi sustained release)
  2. Ditambah 120 mg bioflavonoids untuk tindakan bersama sama dengan vitamin C secara berkesan di dalam badan.
  3. Sumbernya sumber asli, kesannya sangat cepat kerana keberkesanan penyerapan masuk ke dalam sel.
  4. Juga lembut pada perut, bermaksud boleh ambil lebih dari satu tablet supaya keberkesanannya bertambah.

5 Manfaat Kolagen Shaklee pada kulit

  • Meningkatkan keanjalan kulit untuk kulit yang lebih tegang dan lembut 
  • Mengekalkan penghidratan kulit untuk mengurangkan garis-garis kedutan 
  • Mengecilkan pori-pori dan meningkatkan kelembutan serta kehalusan kulit 
  • Menyokong struktur kulit 
  • Membantu mengurangkan kekenduran untuk bentuk badan yang lebih tegang dan sihat

5 Manfaat Vitamin C pada kulit

  • Bertindak sebagai antioksida
  • Melindungi daripada sinaran UV
  • Bertindak sebagai agen depigmentasi
  • Berfungsi sebagai agen antikeradangan
  • Menggalakkan sintesis kolagen
Sebab tu lah, bila saya ambil gabungan kolagen dan Vitamin C ni bersama sama, kesannya sangat best dan nampak perubahan pada tekstur kulit saya untuk kadar masa yang cepat. Lebih kurang seminggu pengambilan pun dah boleh nampak bezanya. Ok sangatlah untuk vitamin semulajadi seperti ini, kan?

Nak bagitahu satu rahsia lagi,

Kalau awak ambil gabungan Vitamin C bersama Protein ESP dan Kolagen, tindakannya ke atas kulit muka kita akan lebih WOW! Protein membantu pemulihan kulit rosak akibat jerawat dan parut, jadi sel kulit baru menggantikan sel lama tadi dapat dibina dengan cepat. Jadi, manfaat ESP + Kolagen + Vitamin C bergabung dan membantu awak untuk dapatkan kulit lebih sihat dan cantik, insyaallah.



Semoga, masalah kerosakan kulit yang awak hadapi dapat diatasi. Bukan sahaja kulit muka menjadi cantik, ekstra bonus menjadikan :
  • rambut anda bersinar
  • kulit berseri
  • kulit lebih lembap
  • kulit awak lebih tegang
  • mengurangkan kedutan
  • meransang imuniti kulit.
Masyaallah, dah bersedia untuk dapat kesemua manfaat ini?
 



Dapatkan set gabungan kulit cantik ini daripada saya! Hubungi saya melalui whatsapp ke 016-3353567 dan saya akan bantu anda cantik dan glowing selepas ini!


PENGEDAR SHAKLEE KAJANG, bisnes mentor, buat bisnes shaklee, buka agen





Comments