Salam silaturrahim hingga ke jannah buat semua!

 Bismillahirrahmanirrahim.


Ainul Malik is back! Masyaallah.




After years tak berblog, Ainul kembali dengan azam yang baru. Kembali memberi dengan penulisan dan buah fikiran. Doa doalah kali ia betul betul jadi amal jariah ku untuk ilmu yang korang boleh dapat dan guna. Jangan jadi diary lagi, udah yeee hihi

Kepada kawan kawan blog lama ku;

segala blog dulu dulu,

ainulmalik.com

sihatceriabahagia.com

telah pun Ainul tutup.

Kita buka buku baru.


Kepada kawan kawan baru pula,

Hai, saya Ainul Malik.

Tinggal di Kajang, buat bisnes Shaklee, favourite vitamin saya ni, fokus untuk dapatkan time freedom dengan bisnes ni, alhamdulillah.

Sebelum ni, saya seorang Pensyarah Biologi (umum) dan pecahan pecahan ilmu kesihatan juga.

Dari Makmal Bioteknologi Tissue Culture, saya tambah ilmu di dalam Makmal Farmakogenetik untuk Master Degree saya. 

Sekarang, saya 100% bekerja dari rumah. Yang mahukan vitamin semulajadi yang selamat, boleh hubungi saya, ye.

Feel free untuk drop komen untuk silaturrahim dan santai santai minda. Kita doakan, segala yang buat kali ini bermanfaat, lillahitaala.

Jumpa di next entry!


Spread the aura with love,

Ainul Malik

0163353567

Comments